Onsdag

Vaknade för en stund sen här i rummet på Vissmålen, har duschat osv. Jag och Jennie är ju matansvariga så vi ska fixa frukosten om en stund! :)

Glömde berätta om ridpasset igår, så ni får det lite kortfattat här.
Han var tung i munnen, villa liksom "lägga sig" i handen på mig. Han blev sur många gånger när jag skänklade på honom och drog ner huvudet, pep och det vanliga typ. Det blir inte bra alls om jag säger till honom då, för då blir han stressad och är väldigt svår att få avslappnad igen. Men däremot så fortsätter han ju om jag inte börjar säga till honom på skarpen, för han ska inte göra så.. Han lossnade lite i höger idag iallafall, han har varit lite stel där ett bra tag.

Idag ska han vara med på voltigen, första gången! Men han kommer nog inte bry sig, jag brukar ju göra massa konster på honom lös, haha ;) Kan se om jag kan ta några kort med, barnen vill nog bara komma med på bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0