Pajeeeen

Fick rida på lilla Pajas idag, busiga knasen. Vi hade lite småhoppning, och det gick faktiskt över förväntan! Fick lite draghjälp av Fanny så att han visste vart han skulle osv. Han var lite jobbig i galoppen och vägrade stanna, haha! Förra gången var det tvärtom ;) Anyway, han hoppade faktiskt jättefint vissa gånger, lite bråk i början men sen så. Vissa språng så lyfta han dock inte benen alls och bara galopperade rätt igenom, HAHA! I traven var han jättefin idag föresten. Jag försökte att inte vara så sträng och ge honom eftergift på yttertygeln så fort han ställde sig inåt, och det funkade. Han är så mysig ♥

Åkte med "min Maria", hahaha!! ♥ Nyss kom Fanny till mig, och hon ska sova häär. Kanon! Jag hoppas på massa snö i helgen, gärna imorgon! Då jävlar ska vi tolka, Nalle tycker ändå bara att det är kul så han ställer nog gäärna upp på det :D


Bäbisarna idag, så gulliga! ♥


Kommentarer
Postat av: Tess Candemyr

SÅÅ SÖTA, OFTA ALLA LÅG NER SÅ <3<3 PUUUUSSS PÅ ALLA <3 BLEV LITE RÖRD <3

2012-01-20 @ 22:07:28
URL: http://tesscandemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0