pallar inte!

Jahopp, då var jag sjuk.

Började inatt med att jag fick kuta till toan och spy..
Vet inte om det är gluten.. jag åt nämnligen MYCKET konstiga saker igår, tror det beror på det.
Förutom kramper i magen och illamående har jag feber. Ena sekunden fryser jag rumpan av mig och andra svettas jag som en gris.
Har inte ätit något sen igårkväll, men är så rädd att kräkas om jag gör det. 

Saknar min lilla ponny, det känns så hemskt att inte kunna åka till han.. men vet att Elinor tar hand om honom<3
+ att jag inte kan följa med Olivia på tävlingen på söndag ;''''( </3

Jag kommer inte kunna blogga mer, varken idag eller imorgon tror jag. Tog mig ca 30min att bara göra detta.

Men jag hoppas ni andra har det bra, och är friska&krya!

Slängkyss;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0