Panik

Har precis kollat på Pearl Harbor igen, lika bra varje gång. Skulle kunna se den nu direkt igen, haha. Fyfan vad jag har lipat.. Vågar inte ens kolla mig i spegeln (a)

Finner inga ord för denna filmen, ni tycker nog att jag är helt dum i huvudet men tyck det då. Allt går rätt in i hjärtat, så jävla klockren ♥ Jag vet precis vilka scener som hör till alla soundtracks o.s.v, allting sätter sig verkligen i hjärnan. Trots att filmen är tre timmar lång så kan jag sitta och kolla helt ostört, det går inte sluta kolla. Blä, nu ska jag nog försöka lugna ner mig, men jag vet inte hur jag ska lyckas somna ikväll. Känner mig helt krossad&förstörd typ, hahah.. :(



Godnatt bloggen! Jag vet att ni tycker jag är buggad som fan nu, men jag måste dela med mig av mina känslor.. Och snälla, ladda ner den. Ingen förtjänar att missa denna film. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0