Pearl Harbor

JAG HOPPAS VARENDA JÄVEL HAR SETT DENNA FILMEN, ANNARS SÅ SÄGER JAG BARA EN SAK: KOLLA NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!



Det är en film från andra världskriget. Vet inte mer vad jag ska säga än att jag ALDRIG i hela mitt LIV har gråtit såhär mycket till en film. Jag typ skakade, helt seriöst. Det var t.o.m svårt att andas ibland, tro det eller ej. Så sjuktsjuktsjukt sorglig, hade kunnat se den om och om igen och om igen. Gissa om den ska ner på min data och gissa om jag ska kolla på den ikväll, damn. 

Mår fan inte okej när jag sett en sånhär film, man får typ medkänsla för dom i filmen och man vet inte riktigt vart man ska ta vägen. T.O.M EMMIE LIPADE, OCH HON HAR ALDRIG LIPAT TILL EN FILM FÖRUT!!!!!!

Danny & Rafe är bäst<3

P-E-A-R-L   H-A-R-B-O-R   ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0