Ridlektion 12/1

Ridlektionen idag gick inte bra alls. Kändes inte bra att rida en enda sekund på hela ridpasset och jag ville helst bara ta mig ut därifrån och ta en uteritt eller något, haha. Men jag red klart iallafall. Vi gjorde lite öppna/serpentiner/skänkelvikningar. Det vanliga, börjar bli lite tråkigt nu ^^ Att det gick som det gjorde berodde inte alls på Rinaldo, utan det var jag och det vet jag. Han är ändå världens bästa som försöker till 100% helatiden, ponnyjävel♥

Finns typ ingenting att säga om dagen i övrigt.. Inget särskilt har hänt, förutom att vi inte fick vara med på syslöjden och att läraren måste ha något riktigt stort fel i huvudet. Jag fick inte gå in för att jag hade "huvudbonad".. Asså WTF? Tur att man bara ska ha den fjollan en gång i veckan ;)




Älskade killarna Boran & Gizmo<3 Dax att rida dom snart, saknar dom.
Så himla underbara att rida bådatvå, och allmänt bäst♥




Kommentarer
Postat av: Emma

det går säkert bättre nästa gång, fortsätt kämpa på! :D

2012-01-12 @ 20:56:07
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0