Seeen update!

Haha, jag råkade somna runt tio och vaknade typ nyss. Rummet var varmt som en jävla bastu och Fanny & Tess låg på mina ben så jag var svettig som en gris också, woho! Har varit ute och druckit lite cola så nu lär jag inte kunna sova på ett tag, haha.. :D Härliga sovrutiner!!!

Jag red ut en runda i mörkret idag (som planerat). Drog på honom reflexländtäcke & reflexskydd och själv utrustade jag mig med pannlampa, kanon! Vi tog en liten tur runt Åkarp, Rinaldo var jätterädd för allting så han rörde sig snabbt som tusan. Dock gjorde han ett par fina tvärnitar när något läskigt dök upp på sidorna - fegisen ^^ Fick till någon trav på typ 10 meter, alltid något iallafall ;)



Jag ska nog inte lova något mer på bloggen i fortsättningen, det blir ju aldrig av ändå?! Skrev ju tidigare att jag skulle försöka uppdatera med något kul, men så blev det ju tyvärr inte.. Men imorgon kan jag FAKTISKT garantera att svaren på this or that kommer i ett videoinlägg, så håll utkik!

GODNATT BLOGGEN!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0