Sjuk?

Kanske inte, men jag har ont i öronen och huvudet :c

Tröttheten går inte över, om jag bara kunde ta det där blodprovet nån gång!
Skulle igentligen fått sova till 12 imon men nä, Tony har beställt nån jävla städerska som kommer kl.9 och då får ingen vara här? Schysst, jävlit schysst.
Usch, förlåt för de fula orden men jag är sur.

Jag var inte med så länge på us, men de började iallafall skriva shemat och det låter bra! Imon har jag bara en timmes lektion, men jag hoppas mamma sjukskriver mig.

Daphne får sig säkert en uteritt eller nåt, kanske tränar lite i paddocken. Han behöver bli liite känsligare när jag ska svänga och så.

I helgen har jag bestämt att jag ska hoppa och Elinor ska fota :) Var sålänge sen nu. Hoppsugen!

Nu ska jag duscha tror jag, vi höres.

Älsklings Pontus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0