sjuk

Har förmodligen fått det som mamma hade för ett tag sen, höll på att spy innan, kul...
Sov till halv 11 typ, sen kollade jag på jag saknar dig igen, asså, ludde är så jääävla grym, förlåt om jag svär, men han är ju det!♥♥

Kollade en gång till sen, fast då spolade jag till scenerna där han var hela tiden, normal tjej här?
Om man ändå bara kunde vara 10 år äldre eller något?


Men ska plugga väldigt mycket mer NO idag, med luddes musik till såklart, sen blogga lite mera!







Mamma tar hand om Dracula idag, hon skulle lösgaloppera honom lite i ridhuset tror jag, sen om jag blir bättre innan helgen ska jag på en pay & jump på JFK på söndag, lite lugn start så!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0