Skola:*

Daamn vad roligt med skola! Har verkligen längtat, ska bli sååå kul att börja igen! (känn ironin i det hela.. -.-)

Vaknade för en halvtimme sedan och är klar nu. Ska åka om en kvart ungefär. Vi slutar 13.50 idag och har endast tre lektioner, så det är rätt chill faktiskt. Vi har bytt till musik istället för bild denna terminen, så vi har musik för första gången idag. Tror jag ska visa upp mina pianotalanger, haha ;)

Idag får jag se vad jag gör med fläckis. Både han och jag skulle behöva en ordentlig uteritt men jag vet inte om jag hinner det med tanke på att det är US.. Vi får se, det vore bra om vi hann!


Kommentarer
Postat av: Allan

Fail ;) Vi har bytt hemkunskap mot bild och teknik mot musik :P

2012-01-09 @ 14:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0