Snö<3

Åkte upp till Daphne vid 12 tiden.
Elinor började rida så fotade jag henne. Först red hon lite på en äng där vi igentligen inte får vara så vi stannade inte länge. Efter det red hon lite fram och tillbaka på lilla skogsvägen. Vi gick också upp till vändplatsen och tog lite bilder. Solen lyste så det blev jätte fina bilder!

När det var min tur att bli fotat red jag på samma ställen som Elinor. Fast det blev inte så många bilder på mig för det hade blivit lite mörkt och batteriet var slut.. Men ett par fina blev det!
Skulle ridit med det mörkblåa schabraket som jag fick av Maja men jag glömde det hemma så det blev vinrött ist^^
Elinor ska skicka ett par bilder ikväll och resten kommer imon.

Vi ska fota imorgon också, ska försöka gå upp tidigare. Då ska jag minsann ha det blåa schabraket, men funderar på vad jag ska ha mer till..

Just nu sitter jag iaf med ansiktmask i fejjan och spelar piano, haha!! Vi hörs senare bloggen :)


(c) Elinor (skimmelochskack)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0