Svar på frågestunden!

Vilken är din favorithäst på vissmålen?
Om du menar bland ridskolehästarna, Pontus och Balou. Av privathästarna är Rinaldo och Evita mina favoriter.
Kunde tyvärr inte bara välja en.

Vem är din bästavän?
Daphne och ah, ni vet.

Vilken hjälm skulle ni valt, av alla som finns?
Den hjälmen jag redan har..


Vilket schabrak skulle ni valt, av alla som finns?
Jag gillar ganska många schabrak, men kanske det rosa från lamicell?


Vad heter dina favorithästar? (två st)
Daphne är självklart min ''favoritponny''. Men jag kan inte välja en tvåa, det finns fööör många.

När fyller du år?
18 mars, varje år!

Är det kul att tolka?
Ja, men inte om man är själv. Det är roligast om man är ett par stycken!

Gillar du att rida små hästar?
Inte lika mycket som riktigt stora, men visst. Att rida t.ex shettis är superkul. Synd att man växer..


Visst var jag sjukt bra på att göra this or that?
Ja Elinor, det var du ;)

Vilka färger passar din ponny bäst i?
Daphne passar bra i många färger. Men jag tycker han är finast i röd, brun och rosa!

Vilket gymnasium ska du välja? Och vilken linje?
Jag ska antagligen gå på Tenhults Naturbruksgymnasium, linjen tror jag heter Proffisionell hästskötare.

Vad vill du bli när du blir ''stor''?
När jag blir stor vill jag helst bli egenföretagare. Eget stuteri, ridskola eller nåt.
Förutom det vill jag gärna jobba utomlands.

Om du fick köpa vad somhelst i hela världen, vad skulle du köpa?
Oj, svårt.
För att kunna köpa en till häst måste jag ju ha ett stall. Men att ha ett eget stall blir för dyrt i längden.
Så en hund kanske.

Om ni fick hjälpa någon, vem skulle ni hjälpa?
Kan inte välja en.
Jag skulle hjälpa alla djur som behöver hjälp..


Händer det någon gång att du glömmer dina händer och tänder hemma?
Det händer väldigt ofta. Får jämt springa in när jag både larmat & låst, så jobbigt! (ironi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0