Svar på komentar

Anonym om 27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år:
den här komentaren har inte med detta inlägget att göra men dom lite äldre inläggen ville att du skulle se denna komentar det första va att jag undrar varför du har frasse hos dig? och det andra va att det såg riktigt läskigt ut nä'r du ramlade av och dracula är jätte fin vad är det för ras? och varför rider du inte kvar på vissmålen ?


Svar; Varför jag har Frasse hos mig har jag svarat på ungefär 10 gånger, jag har honom som sällskap till Dracula. Dracula är korsnings ponny, jag rider fortfarande på Vissmålen bara att jag inte rider lektion, gör bara det när jag varit stallvärd, vilket inte lär bli lika ofta nu då mina träningar börjar dra igång igen.








Kommentarer
Postat av: Tuva

Ska du vara med på lägret på lovet?? Skulle vara kul på sportlovet

2012-01-18 @ 20:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0