Svar

Anonym om 18. En bild jag aldrig publicerat förut:
D är typ den enda som är bra på att uppdatera, Olivia ^^


SVAR:
Även om denna kommentaren inte är till mig, så vill jag svara på den.
Olivia har sitt stall kanske 20 meter ifrån sin dörr, medans jag har flera kilometer till stallet där jag har Rinaldo. Det innebär att när jag åker till stallet blir jag kvar där ett bra tag för jag kan inte åka hem imellan. Jag ska borsta och rida, vilket kanske blir 2 timmar sammanlagt. Sen måste han stå inne och äta i ungefär 1 timme, då han har blivit för tunn nu. Jag tvättar även hans ben och mugg och ibland putsar jag och städar mina grejer. :) Likaså Vendela har en bit till sitt stall. Och vi rider ju ganska ofta mer än en häst båda två, så det tar tid! ^^

Både jag och Vendela gör vårat bästa för att uppdatera, men som sagt. Stallet och hästarna prioriteras före, vilket ni säkert förstår. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0