This or That

Bork färgad /kolsvart / kritvit ?
Tomatpuré/ bananpuré?
Dzasti/Micro
Hus/Lägenhet
Pasta/potatis
En jätte bra present/Flera bra presenter
Ett täcke/Två täcken (när man sover)
Handla för 1000kr på: Hööks/Charlies
Ny sadel till ponnyn/Ny mobil till dig själv (om du behövde båda)
Shettis/Russ
Cupido/Claudia
Linn/Ingrid
Rik & snobbig/Fattig & Snäll
Färg på häst: Skimmel/Skäck
Plattat hår/Lockigt hår
Hund/Katt
Soppa/Vatten med frukter i
Carola/Markolio
Clowner/Dockor
Söt häst/Ful häst
Ridskolestall/Privat stall (Motivera!)
IG/G/VG/MVG
Med hjälm/Utan hjälm (När man ska hoppa från 10:an på rosenlundsbadet)
Nagel lack/Läpp glans
Med sadel/Barbacka
Tävla/Träna
Vinna/Förlora/Äga ut alla med en fett fin ponny
Aldrig mer rida/Alltid rida utan någonting (även om hästen dampar och sticker)
Här kommer mina (Vendelas) svar på This or That!


Bork färgad/kolsvart/kritvit

Tomatpuré/bananpuré

Dzasti/Micro

Hus/Lägenhet

Pasta/potatis

En jätte bra present/Flera bra presenter

Ett täcke/Två täcken (när man sover)

Handla för 1000kr på: Hööks/Charlies

Ny sadel till ponnyn/Ny mobil till dig själv (om du behövde båda)

Shettis/Russ

Cupido/Claudia

Linn/Ingrid

Rik & snobbig/Fattig & Snäll
Beror på vem?

Skimmel/Skäck
Beror på skäckens färg och skimmelns nyans.

Plattat hår/Lockigt hår
Det beror på vem, men på mig tycker jag plattat hår passar bäst.

Hund/Katt

Soppa/Vatten med frukter i

Carola/Markolio

Clowner/Dockor

Söt häst/Ful häst

Ridskolestall/Privat stall (Motivera!)
Det beror helt på hur det privata stallet är. Om det är t.ex som stallet jag har Daphne i nu där vi varken har bana eller ridhus, så väljer jag ridskolestall. Där har man iallafall tillgång till ridhus på helgerna och loven.
Men om privatstallet har ridhus, spolspilta, ridbana osv så väljer jag självklart det!
Det är så mycket folk och andra hästar i ett ridskolestall.

IG/G/VG/MVG

Med hjälm/Utan hjälm (När man ska hoppa från 10:an på rosenlundsbadet)

Nagel lack/Läpp glans

Med sadel/Barbacka

Tävla/Träna

Vinna/Förlora/Äga ut alla med en fett fin ponny

Aldrig mer rida/Alltid rida utan någonting (även om hästen dampar och sticker)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0