Tjena

Idag har jag bara varit hemma och gjort ytterst nödvändiga saker, läxor!

Daphne har vilat och eftersom jag inte ska vara med på nästa läger kände jag att jag kanske inte behövde vara med på planeringen. Ligger väldigt efter i matten, så den fick gå före idag faktiskt.
Imon börjar jag inte förens runt 1 och har bara en timmes lektion. Efter det ska jag kanske dra ner på stan, är i stort behov av en ny tjocktröja & örhängen! Med Daphne vet jag inte än, har svårt att planera sånt dagen innan. Antingen träning i paddocken eller uteritt :)

Det har även gått riktigt bra i skolan idag! Har jobbat på bra och alla rätt på spanska förhöret! :D

Förövrigt har jag precis klickat hem en halsring, äntligen! Gött att slippa rida med grimskaft lixom, krångligt och det går upp. Plus att det är mycket snyggare med en redig! Såhär ser de ut...


Den röda :)
Beställde från http://repgrimmor.webs.com/. Är riktigt sugen på att klicka hem nåt mer, men det får vänta tills efter gbg horseshow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0