US

Kom hem från US precis, har varit på världens knepigaste humör, haha. Trött som jag vet inte vad och så jävla flummig, blää. Känner att jag inte var så mycket till nytta, men vi fixade ett par grejer ändå!

Rinaldo fick vila idag med. Jag hade igentligen tänkt att jag skulle borsta honom en stund men när väl tiden var inne till att göra det så pallade jag inte.. Får lite dåligt samvete, men imorgon ska jag rida. Borsta länge och rida ut, massa mysigt ♥


Åh, världens tjockaste på sommarbete ♥
Olivia som fotat!

By the way; Svaren på "this or that" kommer på Onsdag i ett videoinlägg, Tess hjälper mig att filma + ställa frågorna, så det blir nog bra. Passa på att ställa massor med frågor nu då - THIS OR THAT!



Kommentarer
Postat av: Andrea Fagerberg

Häst eller ponny

katt eller hund

lilleman eller vindy

Balou eller xanti

privat eller vanligt (stall)

kajsa eller pottan

Fux eller skäck

hamster eller marsvin

Baron eller Freja

ALLA ÄR THIS OR THAT FRÅGAR ( STAV )

2012-01-30 @ 22:20:12
URL: http://Andreahhh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0