Tidsfördriv!

Hur bor du: Med mamma bor jag i ett radhus och med pappa i en villa.
Brukar du komma i tid: Sällan.
Hur lång är du: 164cm.
Kan du laga mat: Lätta saker, ja.
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går i skolan?
Vad har du på dig just nu: Mjukis, tjocktröja, underkläder och ett linne.
Har du någon fobi: Ja, många. Jag klarar inte av när någon håller fast mig, bl.a.
Vilket är ditt senaste inköp: Som jag själv betalade? Ett tuggummi tror jag.
Din favoritdryck på morgonen: Obóy.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Farmor is the shit!
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.
Vad hade du sönder senast: En skål tror jag.
Vem snackade du med senast: Maja<3
Varm favoritdricka: Kaffe, varm obóy.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten.
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jadu..
Saknar du någon just nu: Alltid!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Skriv '' ^^ '' till mig, och då jävlar!
Någon jag stör mig på: Mamma, med flera.
Intressen: Daphne och datan.
senaste person du kramade: Maja:*
Senaste person du ringde: Maaajaaa:*
Senaste person som ringde dig: Ellan!
Vad drack du senast: Mjölk.
Vill du ha barn: Ja, men inte innan 25 år.
Längtar du till din nästa födelsedag: SOM FAN.
Har rakat dina ben någon gång: Nä duvet, älskar hååååriga beeen 
Är du sugen på något nu: Ja, vatten.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 1 varannan vecka på vardagarna, minsann.
Använder du hudkräm: Japp.
Attraheras du av män med skägg: Nej, känns lite för gammalt för min smak.
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop såklart.
Brukar du baka: Bara med Elinor.
Röstade du i det senaste valet: Japp, har jag sagt att jag igentligen är 35?
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej.
Vilken låt lyssnade du senast på: Sofijah ft. The Z - Livet går vidare.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej.
Vad tycker du är äckligt: Insekter och snoppar.
Har du pengar på mobilen: Abonnemang ska de va.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Snoppar, HAHAHAHA

2012-01-15 @ 09:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0