Visste du att...

♥ Att jag och Olivia har kännt varann sen vi var typ 5 år?
Vi var väl inte direkt kompisar, men brukade leka när min mamma klippte Olivias mamma. Min favorit lek var att Olivia var min mamma och jag var hennes dotter. Det var min födelsedag och jag fick en av Olivias dåvarande hundar Redie och Blondie i födelsedagspresent, haha!

♥ 2010 hyrde jag en ponny som heter Whatever?
Matilda Mannonen kunde inte rida längre, så Wera åkte ut på hastnet. Tills dess någon köpte henne fick jag hyra henne. Vet inte riktigt hur länge jag hade henne, men slutet av hösten till början av våren iallfall.

♥ När Wera åkt blev jag fodervärd på en ung-ponny som heter Aariel?
Hjälpte till att rida in henne. Hon hade blivit hängd på innan. 
Minns att jag åkte av ca 5 gånger per ridpass, haha. Henne hyrde jag ett par månader. Hon var en riktigt mysig ponny, och jag saknar både henne och Wera något enormt!

♥ Ett tag efter jag slutat rida Aariel märkte jag att jag börjat bli väldigt osäker när det gällde ridningen?
Antagligen p.g.a alla gånger jag ramlat av.. var då jag började va som mest med Elinor! Jag började rida hennes shettis, Micro. Och det är delvis tack vare honom som jag blev mer säker igen!

♥ Jag har bott i ca 10 olika hus/lägenheter?
Pappa har haft 2 hus, och mamma ett antal lägenheter. Nu har mamma äntligen flyttat till ett "hus", och jag hoppas verkligen vi stannar ett tag.

♥ Jag har spelat tennis i typ 5 år?
Haha, jag och min kusin tränade tennis i norrahammar. Jag tyckte dock det sög och tillbringade mestadels av tiden i dommarstolen :)

♥ Jag har åkt skidor sen jag var 2 år?
Farmor och farfar har en stuga i hundfjället dit åker vi minst en vecka varje år. I år tror jag t.o.m vi ska åka 3 veckor! En av de veckorna ska Olivia följa med(L) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0