2-årsdag

Idag skulle blivit VÅRAN 2-årsdag. 2år, ganska lite igentligen när det känns som om vi tillbringat hela livet ihop. Vi hann dela exakt 1år och 11 månader tillsammans. Jag vill tacka dig för all kärlek, ilska, lycka och allt annat möjligt som du gett mig. Vi har både varit glada, ledsna och arga ihop och jag är tacksam för allting utav det. Oavsett hur jag känner mig så vill jag vara med dig, jag är hellre ledsen med dig än utan dig och det vet du! ♥ Vi är precis som syskon - bråkar men älskar varandra över allting annat ändå.

Ibland känns det som om jag svikit dig, för jag lovade att köpa dig och att aldrig släppa taget om dig. Jag hoppas att du kan förlåta mig och vänta på mig, för den dagen jag har pengar så kommer jag tveka en sekund på att lägga ut dom sedlarna på DIG. Oavsett om du knappast kan stå på dina ben den dagen så lovar jag att jag kommer skriva mitt namn på kontraktet. Jag hoppas att du tar emot mig med öppen famn när jag väl har den möjligheten <3


Mitt hjärta smälter

Jag är så stolt över dig för den individ du åstadkommit. Du är nog den mest godhjärtade hästen jag vet med hjärtat på precis rätt ställe. En häst som älskar en tillbaka utan tvekan.



Våran resa ihop kanske enligt er inte är något att hurra över. Men jag, jag säger bara WOW. Jag visar stolt fram denna hästen och står för att det är jag som tagit honom hit. Det är trots allt bara mig det handlar om, och inte Rolf-Göran Bengtsson.



Jag är inte bra på att skriva och har inte så mycket kvar att säga efter alla långa texter sen förut om dig där jag redan nämnt allt.. Ingenting glömt, däremot skadar det aldrig att höra igen - Jag älskar dig ♥

I wanted a star - but you'er a whole galaxy
 
/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0