5 random saker om Golden Sunlight

1. Han är pågränsen till FÖR snäll.. han låter mig göra vadsomhelst och han går med på allt, jag kan klättra runt på honom, sitta på rumpan, "parkera" honom varsom och han stannar, ha honom lös på gången alltid, han är i princip okänslig, vem som helst får rida honom, han har aldrig gjort mig nåt dumt och därför litar jag på honom till 110%
  
2. Jag får honom knappt röra sig när vi ska gå från stallet, då går det inte fort alltså.. men på hemvägen kan jag knappt hålla honom och tar jag tag i honom ordentligt blir han skitsur och börjar i värre fall takta..
 
3. Han blir ofta rädd för saker som igentligen är helt ofarliga t.ex stenar och grenar. Spöken existerar även vissa uteritter!
 
4. Han har en speciell runda som han totalt älskar. Rider jag förbi den stigen kan han bara göra en helomvändning och sticka upp på stigen haha!
 
5. När Daphne tycker det börjar bli jobbigt.. stannar han antingen och bajsar eller frustar så han får dra upp huvudet hah! Smart ponny ;)
 

 
/Vendela

Kommentarer
Postat av: Anonym

1:an och 2:an funkar inte så bra med varandra...

Svar: Så du menar att Daphne är elak för att han vill hem? Jag skrev ju inte precis att han blev skitsur på MIG utan för att han inte får springa.. ^^
ponyretards.blogg.se

2012-07-11 @ 22:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0