Pain in the ass

Det blev ingen fotografering idag... Men Jennie filmade åtminstone lite när jag red.. :)

Det gick verkligen inget vidare att rida idag. Så fort jag är på dåligt humör så går det alltid åt helvete att rida henne, hon är såå speciell och känslig när det gäller ridning. Jag brukar sällan lägga skiten över hästen, men idag får Holly faktiskt ta åt sig lite av vad som hände trots all. Hon var verkligen A PAIN IN THE ASS vissa stunder, och satte emot mig riktigt mycket ibland. Jag orkade verkligen inte sitta med världens leende och låtsas som ingenting idag, så jag blev verkligen förbannad...

Gjorde inga speciella övningar eller så, bara red. Avslutade med lite galopp och så ute i skogen... Svettig blev hon efter att ha stressat så mycket iallafall.. :P

Så himla synd att vi båda var som vi var, för i övrigt var hon förvånansvärt mjuk och jag känner verkligen att det hade kunnat bli något bra. Men jag antar att man behöver ta ett par smällar ibland för att komma någonstans. Klippte ihop en kort film från de hyfsade bitarna, Jennie filmade inte så mycket men det var bara bra för jag hade inte velat se mer haha..


Visst var hon himla sööt i schabraket+lindorna? :D Även om lindorna inte var exakt samma nyans så tycker jag inte att man tänker på det så mycket. Galna ponny! :love:

/MAJA

Kommentarer
Postat av: elsaaae

Sååå fin maja! Helt otroligt vilken skillnad. När hon stärker sig lite i bakdelen och orkar hålla sig i stadig form kommer ni bli farliga på dressyrbarnorna ;)

Svar: tack! <3 du vet inte hur glad jag blir <3 får hoppas det, tror på henne!! <3
ponyretards.blogg.se

2012-08-02 @ 16:25:44
URL: http://bman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0