Drar det bara lite snabbt

Kom hem igår på förmiddagen och sov hos Olivia. Vi var ute störredelan av kvällen och hade det gött. 
 
Vi åkte till stallet en sväng idag. Tog in Daphne och borstade en stund innan vi gick bort till ridhuset så han fick röra lite på sig. Jädrans vad pigg han var, blev nästan rädd där ett tag.. han typ hoppade på mig haha!
 
Efter det åkte jag hem till mig och duschade, nu är jag hos min storebror. Ska ju bo här i veckan för att mamma åker till Frankrike. 
 
 
Man har lixom ingen tid för datorn just nu, eller iallafall inte för att skriva. Sommarlovet kommer först, sen bloggen. Eller som jag brukar säga till mina lärare - livet kom i vägen. 
 
/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0