Färdigpackad

Vaknade runt 1 idag då jag skulle på synundersökning vid 2, till moppekortet. Jag har verkligen vänt på dygnet haha, har inte somnat före 4 eller vaknat före 2 på länge but it's summer!
Efter det hämtade pappa mig hos mamma och vi åkte upp till Daphne. 
 
Han var så söt när vi kom, travade gnäggandes fram till grinden :') det var längesen han gjorde det. Han måste antingen saknat mig eller varit väldigt pelletssugen (a) Stod och mös en stund, pussgurkan. 
Han stod kvar jättelänge vid grinden när vi gick och gnäggade, kommer sakna honom nåt enormt<3 
 
Nu har jag varit hemma ett par timmar och packat, vi åker imon på morgonen. Fick låna mammas modem så kommer kunna blogga! 


Om en stund kommer Majsan, najsnajs. Får se vad vi hittar på :)

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0