Framme

Nu är vi framme i Grebbestad, yeey. Självklart saknar jag pluttis redan men ska ju bara stanna tills på lördag/söndag!
 
När jag kommer hem kommer det inte vara någon hemma! Hos varken mamma eller pappa haha! Mamma är i Frankrike och pappa stannar kvar i Grebbestad. Ska bo hos min storebror :love:

Sen är det ju jobb i Torpet också, taggaaa! Tror faktiskt Daphne får vila ett par dagar v. 28 med, så kan jag börja rida igång han precis innan vi åker till Elinor :)
 
Jag kommer ju ha all tid i världen att blogga nu men saken är ju den att jag inte har nåt att blogga om.. lite tråkigt. Säger väl som vanligt när man har bloggtorka, är det nåt speciellt ni vill att jag ska skriva om? Nåt ni undrar kanske? Haha :)
 

 
/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0