Hoppning

Hoppningen idag gick överlag bra. Han var megastark och drog mig nästan ur sadeln flera gånger, så forthan fick syn på ett hinder drog han som en tog och stack rakt mot det haha! Jovisst, kul att han tycker det är roligt men det vore ju bra om man hann se hindret också ;)
 
Hoppade fram påett litet kryss vilket gick jättebra, kunde lägga honom precis som jag ville ha honom osv. 
På kombinationen gick det okej till en början men efter en stund stängde han av helt och lyssnade inte alls på mina förhållningar eller när jag tryckte av. Fick bli väldigt arg på honom och tillslut kom han suveränt!
 
La kombinationen åt sidan och hoppade ett lite högre hinder, typ 70cm?, första språnget var kalas och andra likaså. 
 
Sista sprången var nån serie med ett hinder snett och sen ett rakt, så man får ställaom hästen mellan hindrena. Fattar ni? Det gick bra iallafall! Han taggade rätt mycket på det, men jag lät han gå och han löste det helt okej :)
 
Skrittade av runt lilla med Maja &Holiday. 
 

Btw, lånade Elinors Hunterträns och Daphne var superfin i det! Det passade honom verkligen, måste nästan skaffa ett (a)
 

Bilderna får ni en annan dag :)
 
/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0