Längtar!

Bara 4 veckor kvar nu, TAGGA LÄGER V.33! 
 
2 ridpass om dagen, grymma kompizar, bästa ponnizar och inte nog med det LISEBERG! Jag känner på mig att det kommer bli äckligt bra.
 
Håller tummarna så hårt jag kan, vill så gärna ha Balousan. Saknar att rida den ponnyn nåt grymt..
 
 
Älskar sista bilden, söt sötare Balou<3
 
Förra året hade jag Buddie på lägret. Otroligt mysig häst! Fin var han ju minst sagt,
 
 
Skruttis!
 
Vi är inte alls många med på lägret heller, 6 st tror jag? Blir mycket mysigare då! Hoppas verkligen någon kommer kunna fota alla ridpass. Elinor lär ju ha med sin kamera men om vi inte delar upp grupperna hjälper ju inte det.. Får tjata på Tess och Olivia att de ska komma upp :D Lite tråkigt dock att ingen av dem ska vara med på själva lägret. 
 

Nu börjar nedräkningen iallafall, 4 veckor och en dag kvar!
 

/Vendela

Kommentarer
Postat av: Tess Candemyr

Jag kan säkert fota massa, men skicka orkar jag nog inte göra samma dag, men jag kan fota. Iaf när ni hoppar! :D

Svar: asbra ju!att skicka är laaamt, men jag iaf kan ta med mig ett usb så kan vi föra över bilderna på så vis? så får du det efter varje gång du fotat? :D
ponyretards.blogg.se

2012-07-15 @ 16:53:55
URL: http://tesscandemyr.blogg.se
Postat av: Elinor

Kommer bli grymt :D men om vi hittar någon som vill fota så kan den ju ta min kamera?
Buddie <3

2012-07-15 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0