Misslyckad fotodag

Ush, det gick verkligen åt helvete idag med fotograferingen! xD Red barbacka med repgrimma på en äng... Han var helt okej i början, lite dragig och nochig men inte så farligt ändå. När jag sedan skulle galoppera så stängde han av helt och fortsatte enda bort till slutet av fältet.. -.- Då sa jag till honom att sluta, och han lugnade ner sig lite. Då släppte jag tyglarna och skulle skritta tillbaka till Vendela och Elinor...

VAD FAN TROR NI HAN GÖR DÅ?!?!?!?!?! Sticker i full sketa och är helt okontaktbar, jag hade inte så mycket att säga till om måste jag medge. Elinor fick ta fram måttet med godis och då gav han sig tillslut.. IDIOTPONNY!!!

Efter det ville jag inte rida mer, så då fick Elinor rida lite. Det blev alltså inte en enda bra bild idag, haha.

Holly vilade helt och hållet. <3

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0