Ridpass 1,2 & 3

1:

Dressyr på ängen. Gick apdåligt.. :( Red på aachen som jag vet att han inte alls funkar bra på så jag vet inte riktigt vad jag tänkte, jaja gjort är gjort. Slutade med att jag gav upp och red ut istället.
 
2.

Långritt, läs lååååååååååååååååååååååååång.. Vi planerade att rida en vanlig uteritt på ca 1,5-2 timmar men nånstans påvägen gick allt snett, vi red typ lite vilse eller nåt?
Daphne var hyperpigg och stark som en oxe, han höll sig i skinnet större delen av turen men stack en gång så jag fick styra in honom i Hollys rumpa xD 
Alla klarade sig igenom den långa vandringen oskadda, efter ca 5 timmar var hästarna tillbaka i sina boxar ;)
 
3.

(Idag) Efter den långa turen igår fick de en skritt tur på ca 20 minuter, Daphne var jättetrött:*
Busade lite i paddocken och maserade honom i boxen innan han fick gå ut i hagen igen :love:
 
 
Ska sova hemma inatt och ängna min tid åt att redigera bilder, tycks? Förbered er för bilder :D
 
/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0