Sol & Bad!

Sov hos bästa Olivia igår, saknat henne! Nu på förmiddagen har vi legat på stranden och solat, jättehärligt. :D
Förtillfället är jag hemma och väntar på att klockan ska närma sig 7 så jag kan åka och passa Lex-kex! Och ikväll tror jag det är spökrunda? Iallafall ska jag sova hos Olivia igen.<3  
 
 
Daphne får vila idag. Vill igentligen åka upp till honom men har ingen som kan skjutsa, inte lätt när han står hos Elinor. Får längta tills imon istället!
 
Om man skulle lägga sig och sola lite kanske? Jo men så gör vi, tar med datan så kan jag kolla VD samtidigt. ;) Det bästa med att ha laptop, haha!
 

/Vendela

Kommentarer
Postat av: Anonym

din häst är känd ju ;)
http://old.stockholmhorseshow.com/viewNews.asp?id=85

Svar: nejmen ser man på, va kul!tack du anonyma person :D
ponyretards.blogg.se

2012-07-27 @ 20:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0