Tjollahopp

Daphne har nu stått hos Elinor i två dygn och allt har gått bra! Han blev helt skogstokig när han fick syn på Dzasti så han drog iväg med mig släpandes i gruset... pappa fick ta över och leda honom till hagen. 
 

Första dagen red vi ut i skogen och alla hästar skötte sig kalas. Igår red jag dressyr och Daphne gick så sjuuuukt bra! Ska jag vara helt ärlig har han nog aldrig gått såhär bra. :o Måste vara lyckan av att få träffa Dzasti igen. :love:
 
Vi har redan hunnit fota tusentals fina bilder och alla kommer självklart upp här när de är redigerade.  
 
Struntar i att skriva om hur det går i torpet osv, tror inte ni är så intresserade.
Och vet ni?! IMON ÅKER VI TILL ULLA!! MIN FAVORIT BRUD, LÄNGTAR SOM FAN! Ullared då för er som inte hängde med i svängarna..
 
Mer update om en stund.
 
/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0