Uteritt

Red ut med Elinor idag. :) Vi galopperade en hel del och Holly var typ som en jävla planka i munnen, orkade knappast hålla henne. Hade jag bara lättat tyglarna liitelite så hade hon bara sprungit förbi Dzasti helt och hållet... Men hon är söt, kul tycker hon ju det är iallafall!! Hon gjorde massa luftsprång och småstegrade precis i början på varje galopp, hihi.

Kom på att jag glömt skriva på bloggen att Rinaldo tappade sin sko för några dagar sen igen... Därför har jag inte ridit honom. Han har stått inne i boxen dessa dagar då jag inte vill riskera att han blir halt, vilket han blev sist när han gick utan sko. Imorgon åker han tillbaka till Vissmålen och får ny sko så snart som möjligt hoppas jag. Han blir otroligt rastlös av att stå inne!


Haha, det har hänt lite med hennes kropp sedan dess va? ;)

Imorgon ska vi ju som Vendela redan skrivit, jobba igen. Får se om jag tar med datorn dit, no idea... Nu måste jag sova om jag ska orka gå upp imorgon, godnatt! ♥

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0