14/6 torsdag

När jag varit hos mamma på salongen åkte jag upp till stallet, men när jag väl var där kände jag att jag verkligen inte orkade eller ville träna. Så istället red jag och Olivia ut, jättemysigt. 

Daphne var så lugn och samarbetsvillig, fast lite väl seg och "rädd" ibland. Vi var ute en bra stund, blev ganska mycket galopp. 



inte från idag..

Sitter i sängen och lyssnar på musik, men har tyvärr ingen aning om vad jag ska lyssna på. Hela min lista verkar blivit dålig.. Ska väl kolla film eller nåt om en stund, känner mig inte helt på top.

Måste sova ganska tidigt med, ska upp imon och åka till huskvarna för att hundvakta min brors valp medans de jobbar.

Jag har världensbästa ponny, hejdå.

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0