A6

Tjo! Nu har jag och Olivia precis kommit hem från A6. Jag köpte bara ett Guitar Hero spel, haha^^

Om en stund drar vi oss mot stallet och det lutar åt uteritt, men vi får se helt enkelt! Tänkte fixa några av utmaningarna också, på tiden nu intesant? ;)


Svar till Sara; Det beror på vilken klänning, men jag förstår helt vad du menar! Jag är ju inte den smalaste i universum precis, men vet inte om XS räcker i den axelbandslösa klänningen då det inte är stretchtyg = den kommer glida ner :) + att modellerna som bär klänningarna är runt 177cm långa, alla bär XS.. jag är 164 ;)

/Vendela

Kommentarer
Postat av: sara♥

Vendela, jag är 1,63 och typ lika tjock som du, du bör kunna ha utan axelband eftersom att jag kan det. Annars är det inte värre en att skicka tillbaka den ;)

2012-06-06 @ 16:08:06
URL: http://ssarasjoberg.blogg.se/
Postat av: Elinor

Sara, bara för att man kan ha axelbands lösa betyder det inte att man är snygg i det, haha!



Den axelbands lösa klänningen du kollat på är mindre i storlekarna desutom, om du läser "omdömerna"

2012-06-06 @ 19:12:37
Postat av: Vendela

Tack Elinor, precis så jag menar ;)

Har man inga bröst är det inte fint att inte ha axelband^^



Ska snacka med mamma, lutar åt att klicka hem den!

2012-06-06 @ 20:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0