Arg

Japp, jag är arg. Mamma sa att vi skulle åka till ullared imon.. men självklart så säger hon nu att vi inte har pengar. Om hon och Tony inte hade varit så efterblivna och lagt sina pengar på dåliga Madonna konserer hade vi ju haft pengar, idioter. Jaja, inte mitt problem att vi istället får åka till hööks och köpa allt dubbelt så dyrt :)
EDIT nu är jag ännu argare för jag får inte igång ljudet på pianohelvetet åååååh, godnatt.
 
Blir en helt vanlig hemmakväll heltenkelt. Håller på att ladda ner Babe, favoritfilm som liten. Mysig musik och jordgubbar, helt okej ändå. Kanske gör en till liten film med lite gamla/nya filmer.
 
Vi får se hur det blir med uppdateringen, kanske kommer nåt inlägg lite senare!

/Vendela

Kommentarer
Postat av: Elinor

ey, var är bilderna i alla dina inlägg?
bilder från att ni badade :o?

Svar: Veronica fotade aldrig, har inga nya bilder att visa.
ponyretards.blogg.se

2012-06-28 @ 22:51:05
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/
Postat av: Anonym

Utmaningarna...?

Svar: Ja vi vet, och vi ber om ursäkt för att det dröjer. De kommer såsmåningom.
ponyretards.blogg.se

2012-06-29 @ 15:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0