Bloggtips!

I brist på idéer så tänkte jag dela med mig av lite bloggtips, dvs bloggar som JAG tycker är extra läsvärda. Enjoy! :)

Tänkte börja med Isabella Nilsson (Isabellanilsson.devote.se). En OTROLIGT målmedveten tjej som rider så sjukt bra så det inte finns ord för det ärligt talat. Hennes ponny är absolut inte enkel, och de har gått från att bli avstängda från alla möjliga klubbar till att hoppa SM med bra resultat. Hon har också en storhäst som hon gör ett sjukt bra jobb med! Jag tycker även att hon har riktigt bra syn på saker och vet vad som är rätt och fel, no doubt! 99,9% av allting hon skriver håller jag med henne om! Hon skiter i allt och alla och låter all bullshit bara rinna av henne, jag skulle vilja säga att hon är en förebild för otroligt många. Även om uppdateringen inte alltid är på topp så är bloggen värd att kolla in! ♥



Och sedan Johanna Grant (Johannagrant.se)! En stark tjej som förlorade sin ponny förra sommaren, och enligt mig var det nog en av de vackraste ponnyer jag sett dessutom! Hon utbildade honom själv och han hade utan tvekan gått de högsta klasserna idag om han fortfarande var vid liv. Just nu äger hon en storhäst och en c-ponny, båda två är väldigt gröna och unga... Johanna är precis som Isabella ruskigt grym på att rida och har  bra åsikter om saker. Hon uttrycker sig jättebra i skrift och bjuder dessutom på mycket jättefina bilder på sina hästar. Oftast ganska bra med uppdatering också, mycket läsvärd blogg! :D



Och för att inte bara röra sig runt om "den stora bloggvärlden" så får jag väl tipsa om en lite mindre bloggare också då... Jannike Hackberg (Jannikehackberg.blogg.se)! Hon har en jäkligt svår ponny (vad jag har sett iallafall) men reder ändå ut det så hiiiiimla bra! Hon rider lugnt och det går knappast se att hästen varken är stark eller svårriden när hon sitter på längre, hon har gjort sånt himla bra jobb så det är helt sjukt! Vet inte mer vad jag ska säga riktigt än att hon är grym, blir väl lite dåligt med uppdatering ibland men jag tycker ändå ni ska kika in på hennes blogg! :)


Japp, det var nog domma tre.. Glöm nu inte att läsa deras bloggar, hihi! ;)

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0