Dagens ridpass

Red i ridhuset somsagt. Han var så fin! :D
Började trava lite efter en stund och kände direkt hur samarbetsvillig han var, red på en fyrkant längst upp i ridhuset och tänkte mycket på att han skulle gå ut ordentligt i hörnen då han brukar fuska lite med det.

Efter ett tag så började jag galoppera och tänkte på samma sak här, fast här var det inte lika lätt då han höll på och springa ifrån när jag försökte korta upp han men det gick mycket bättre efter ett tag!
Red lite rakt upp i galopp och gjorde halt i mitten, var lite segt i början men jag var inte tillräckligt tydlig heller.
Travade av efter det för jag var så nöjd, blev ett litet lungt pass men han var ändå väldigt trött!

Han är galet fin just nu, synd att jag inte kan rida med dressyrsadeln så att det blir lite mer ''ordentliga'' pass.



Charmiga.. ;)

/Olivia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0