Grymma lilla häst!

70cm; Han var riktigt på hugget och hoppade stort över hindrena på framhoppningen. Han lyssnade jättebra när jag tryckte av osv. Inne på banan var han lika framåt och hoppade alla hinder utan problem! Vattenmattan var läskig, så han hoppade lite konstigt, men han klarade det!
Fick vara på han ganska mycket hela tiden för han kollade lite på alla hinder. Han blev tröttare mot slutet av banan, men kämpade på så tappert :love: Helt felfria här!

80cm; Nu var han segare på framridningen så fick vara på han med benen ofta. Hoppade bara lilla hindret och oxern en gång, han stannade på oxern två gånger så jag fick bli lite arg och morra på honom sen hoppade han utan problem.
Segheten höll i sig inne på banan men han var ändå framåt på nåt vis. Jag var helt inställd på att han skulle riva både 8:an och 9:an som var två stora oxrar, men inte! Vi tog oss felfritt fram till nr 10A, där stannade han en gång.. men jag kom på igen och han tog sig igenom kombinationen!

Är så stolt över honom, över oss! Att jag kom ihåg banan och att han skötte sig så exemplariskt. Daphne har varit så duktig hela dagen :D:love:













Jag hade så sjukt kul idag, hoppas verkligen jag kan åka på nån mer pay and jump!
Btw, fick 2 söta komentarer idag på framridningen! Först var det en mamma som kom fram med sin dotter och sa att jag verkligen hade en drömponny som var supersöt. Dottern instämde och sa att hon ville ha honom, då sa mamman att jag skulle säga till när han var till salu.. haha!
En annan tjej på framridningen tyckte han hade väldigt fin färg. Man blir så glad av att höra sånt :D

Nu ska jag fixa ihop filmerna som kommer upp lite senare.

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0