Hundlydnad

Hej alla mina vänner!!!! tänkte dela med mig av lite lydnadstips för hund, som jag fått lära mig av mästarna bernad & bianca!!!!! (var nämnligen med dom i australien..).  LÄS OCH NJUT NU, SÅ KÖR VI!!

Viktigt att tänka på: klä er väl, mycket skyddsutrustning och skor med stålhetta + redskap.

ta ett stadigt grepp runt huvudet på hunden och skaka konstant @ cirka 3min fram och tillbaka - funkar prima. avvakta sedan och se om någon skillnad märks!! :D :D


och ibland händer det värsta.... man blir attackerad!! då får man SNABBT snappa åt sig närmaste redskap och ta tag i situationen omedelbart innan faran bryter in. AGERA KVICKT OCH VÅLDSAMT OCH VAR INTE RÄDD FÖR ATT TA I!!!!
Här ser ni tydligt att jag INTE accepterar detta beteende från min hund....


Här händer samma sak.. då tar jag istället motorsågen för att få en reaktion. Som ni kan se är hunden MYCKET ilsken och tyvärr har man inget annat val än att vara detsamma. Hunden ska lära sig vad som är rätt!


Har man inga så pass vassa redskap som jag så kan det funka med en vanlig träklubba! :P



Idag slutade det tyvärr såhär..... - jag fick ge den vilde ett skott i pannan.. sorgligt men sant..<3 Hoppas ni uppskattade mina tips, men glöm inte bort... det är tack vare ER, bernad och bianca, som jag tagit mig hit... TACK <3



ironi.. eller vad hette det?

/MAJA

Kommentarer
Postat av: sara♥

nästen så att jag blev lite rädd där bakom kameran ett tag :)

2012-06-02 @ 22:00:46
URL: http://ssarasjoberg.blogg.se/
Postat av: Felicia

Har du skaffat hund? (:

2012-06-02 @ 22:11:15
Postat av: Jennie

HAHAHHAHHAHAHHAHHAHAHHA OMG

2012-06-02 @ 22:47:28
Postat av: Elinor

HAHAHAHAHHAHA, dog inte lite...AHAHA

2012-06-03 @ 00:57:40
Postat av: Alva

HAHAHAH Seriöst Maja!! För goo alltså!



-Här händer samma sak.. då tar jag istället motorsågen för att få en reaktion. Som ni kan se är hunden MYCKET ilsken och tyvärr har man inget annat val än att vara detsamma. Hunden ska lära sig vad som är rätt!



Asså dör på meningen xD



2012-06-03 @ 09:41:34
Postat av: Alva

HAHAHAH Seriöst Maja!! För goo alltså!



-Här händer samma sak.. då tar jag istället motorsågen för att få en reaktion. Som ni kan se är hunden MYCKET ilsken och tyvärr har man inget annat val än att vara detsamma. Hunden ska lära sig vad som är rätt!



Asså dör på meningen xD



2012-06-03 @ 09:42:27
Postat av: Aice

Hahahhhahhaa, WTF? xD

2012-06-03 @ 10:25:56
Postat av: Tess Candemyr

HAHAHA FAN VAD GO DU ÄR MAJZAAAAN

2012-06-04 @ 22:13:02
URL: http://tesscandemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0