I don't wanna let you go.

Idag gick det skit att rida, verkligen åt helvete så jag knappast finner ord för det alltså... haha!

Vi hoppade nere på mataki, inga höjder dock. Hon var helt galen från början tillslut, gjorde massa små luftsprång hela tiden och stressade upp sig som fan. Och STARK, shit vad stark hon var. Red på novabettet vilket inte var det bästa kanske.. Ibland bara tog hon bettet och struntade i mig helt och hållet, helt okontaktbar!

Jag tycker faktiskt att jag nästan ALLTID har jäkligt bra tålamod med henne, men idag rann det verkligen över. Hon var omöjlig. Jag brukar vanligtvis låta henne studsa och springa, och vänta in henne istället och bara ignorera det. Idag kände jag verkligen att jag inte orkar rida henne längre... Det är verkligen svårt att förklara eller visa hur hon är, man måste nog se henne i verkligheten för att förstå.

Vet inte hur jag gör med henne nu, kanske rider halva nästa vecka också sedan får hon vila i tre veckor innan vi åker till Elinor med hästarna. Vi åker ju dit vecka 29 så då hinner jag sätta igång henne ett par dagar innan det.

Dumma häst, det är tur för dig att jag älskar dig! ♥

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0