Klänningar

Har kikat runt lite på Nelly.com och hittat ett par söta klänningar!

Tror jag är lite sent ute för att få hem den till skolavslutningen, men min bror ska gifta sig om ett par veckor så då ska man ju självklart ha klänning!

Det dumma med Nelly är att klänningarna oftast inte finns i min stl. Den minsta stl är XS, tyvärr, hade igentligen behövt XXS och oftast har de inte ens XS! Inte okej Nelly!
Det är verkligen inte roligt att världen håller på att förvandlas till ett ställe för tjockisar.. skojar inte! Om ni bara visste hur svårt det är att hitta jeans som sitter snyggt..
Nog med det negativa :)

Här är tre klänningar jag kollat in lite extra!..



En vit, lite lagom söt Vila klänning, 299:- Den finns tyvärr bara inne i stl S förtillfället.


Vit/rosa/svart, superfin Elise Ryan klänning, 499:- Denna finns faktiskt inne i XS, men tror inte jag kan ha en sån klänning utan axelband :(


Svart, söt och alldeles lagom Club L klänning, 249:- Inte för att jag tänker ha denna på bröllopet men tror jag beställer den ändå, så fort de får inte den i min stl.. nu finns den bara inne i M -.-

Jag är väl igentligen inte en klänning-person, men ibland måste man och hittar man en fin klänning (som den svarta) är det faktiskt helt okej!

/Vendela

Kommentarer
Postat av: Elinor

Jo du kommer visst kunna ha utan axelband, jag lovar!

2012-06-05 @ 12:21:10
Postat av: sara♥

asså vendela, du kan visst ha xs :P

2012-06-06 @ 00:10:11
URL: http://ssarasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0