Kortfattat

Har suttit hemma hela dagen och gjort ingenting verkligen. Maria skulle ju ridit Holly nu ikväll, men hon ändrade sig visst sen. Så holly fick vila idag... igen.. Hon blev inte ens borstad :(

Vi fick iallafall åka och hämta Jennie sen som väntade på oss på Vissmålen då hon ska sova här. Vi ska kolla på film och ta det lite lugnt! :love:

Imorgon vet jag inte om jag eller Maria ska rida... Holly ska ju få sin sommarvila nu på Onsdag så det hade ju varit roligt om jag han rida henne en gång innan det. Men jag får väl se då.


Knastjejen älskar dig otroligt mycket! <3

/MAJA

Kommentarer
Postat av: Lydia

Snygg blogg ni har, söta hästar med :)

2012-06-18 @ 21:31:38
URL: http://hastcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0