Liseberg + design + info

Kom hem från Liseberg för någon timme sedan, har varit otroligt roligt! Vet inte vad jag ska säga mer om det faktiskt, haha.. :)


Eftersom jag kom hem i ganska god tid så har jag hunnit fixa lite mer med bloggdesignen, men det är fortfarande inte klart. Vi ska fixa till det ännu lite snyggare men vi har ännu inte kommit på hur.. Tyvärr blir nog inte allting klart föränns nästa vecka, men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge... eller? ;)

Imorgon bär det av igen.. Fast till Stockholm! Ska till Jennies sommarstuga med henne och hennes goa pappa Mackan! Kommer nog bli bra, vi ska gå på grönalund på Måndag... Haha, mycket på en gång ju. Kommer dock sakna min lilla ponny, träffade henne varken idag eller igår och får inte se henne föränns på Tisdag/Onsdag.. :( Anyway, ska göra så mycket tidsinställda inlägg som jag hinner nu under kvällen, så helt tomt med uppdatering från min sida blir det inte ändå! :)

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0