Midsommar

Glad midsommar på er alla goa läsare! :)

Jag ska inte göra något speciellt idag, ska bara hjälpa till med ponnyridningen typ. Jennie kommer om en stund och förhoppningsvis Vendela. <3 Jennie ska sova här för vi ska till Liseberg imorgon, men jag hoppas minsann att Vendela också sover här trots att hon inte ska följa med imorgon!! Hade det funnits plats i bilen hade självklart Vendela fått följa med också, TROTS att hon inte ens åker lisebergsbanan.. :P Jag är allvarlig när jag säger att förra året när vi var där, så tjatade hon som FAN om rabalder och dessutom blev vi ovänner för att jag blev så jävla arg på henne när hon inte vågade åka det jag ville åka XD Jappjapp.

 
Haha bjuder på den hemska bilden, ni kan ju kolla in den fina lampan eller drömfångaren istället för mig..!!

/MAJA

Kommentarer
Postat av: vendela

finaste vännen!
hoppas du tycker om mig fast jag inte vågar nåt, haha
du är bäst<3

2012-06-22 @ 14:29:34
Postat av: Anonym

söt ju :) har du gjort nåt me ögonbrynen? :) de ser mycke tydligare ut ;)

Svar: haha nej.. men tack. ja, jag målar dom :)
ponyretards.blogg.se

2012-06-24 @ 22:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0