Min häst är gryym!

Har precis ridit Holiday, och jag säger bara FYFAN vad bra hon hoppade idag!!

Började först med att skritta ut en runda, fort gick det och hade hon fått välja gångart själv hade det säkerligen blivit galopp, haha! :)

Väl nere på mataki så började jag först med lite bommarbete. Hon drog jäklar mot bommarna och tog sånna himla språng över, snacka om att hästen ÄLSKAR att hoppa! Efter en stund satte jag upp allting till hinder istället. Hon hoppade banken, tunnor, infångarna.. verkligen ALLT jag styrde på! Och inte nog med det så hoppade hon så JÄVLA fint igenom ryggen och takserade sig så stört bra. Hon sög åt sig vartenda hinder totalt och flög över som om hon aldrig hade gjort något annat.

Vet inte mer vad jag ska säga om det? Men fyfan vad kul vi båda hade, hon har nog aldrig hoppat så fint som hon gjorde idag. Hon tar sig, verkligen. Undra vart det kommer sluta?



Älskade bästa

Nu ska jag ner till stallet igen för att vara stallvärd + rida lektion. Ska tydligen rida den nya ponnyn Emilio, ska bli intressant! Mer uppdatering ikväll, pussss!

/MAJA

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad kul, hur gammal är hon? :)

2012-06-08 @ 17:48:30
Postat av: Ano

har vissmålen fått en ny ridskole häst? (EMILIO tänkte jag på)

2012-06-09 @ 16:13:40
Postat av: Anonym

Ano
Ja det har de min sköthäst som jag älskar över hela mitt hjärta

2013-10-03 @ 20:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0