Nu är vi redo!

Känns kul att det för en gångs skull var min ponny vi fixade och flätade! Så nu står han och käkar i sin box, tvättad och flätat inför imorgon.

Tyvärr måste vi ändra om lite i outfiten.. meningen var att vi skulle hämta mitt GG-sett hos pappa imorgon, men mamma ändrade sig i sista sekund och sa att det inte funkade. Nu måste jag alltså komma på en ny outfit.
Lutar åt ljusrosa schabrak + matchande benskydd ev. huva om den inte är för stor.

Jag startar som nummer 14 av alla anmälda. Alltså blir det ganska lagom att vi är där precis innan första starten, eftersom de ska höja m.m mellan klasserna!


Jag börjar redan bli nervös, men ska försöka se på det som träning!

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0