Resultat norrahammar lb/la

LB (A:1a)- 4 fel
Kändes inte så bra på framridningen, han var allmänt ofokuserad och kollade bara på allting runtomkring.
Blev bättre när vi började hoppa sen, han stanande 1 gång men red på igen och då hoppade han över jättefint!
Inne på banan blev det kaos, jag höll på att glömma banan men så kom jag på vilket hinder det var i sista sekund så kom jätte snävt på 2an. Ett hinder höll han på att stanna på men hoppade stillaståendes ;)
Han var otroligt snäll mot mig i denna klassen iallfall.

LA (A:0)- Utesluten
Red med spö då jag kände att jag inte riktigt fick fram han för skänkeln i förra klassen och han lyssnade så mycket bättre! Kunde fixa avstånden hur lätt som helst och han bara flög över, kändes jätte bra så hoppade inte fram så mycket.
Inne på banan så gick det jätte bra på 1an, men på 2an tyckte han att han skulle stanna.. Avståndet var jätte bra och jag var på han hela tiden men han stanande iallafall.
Red på igen och la på spöet på bogen och då hoppade han över lätt som en plätt, kom över kombinationen men sen stanande han igen. Samma sak som på 2an, avståndet var bra och jag var på han men han stannade ändå.
Dum som jag var hoppade jag inte något hinder innan jag gick ut, menmen!


/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0