Schabrak

Är det bara jag som fullkomligt älskar dessa schabraket från Lamicell?!
Håller på att klura ut alla saker jag kan sälja i hästväg för jag ska ha råd med detta...



Jag tycker verkligen det är så JÄKLA snyggt när man matchar lite mer "diskret". D.v.s en helt vanlig basfärg på schabraket och sedan en färgstark kant - MUUUMS!! Sen matchar man det med pannband i samma färg som kanten eller något liknande...


Jag har ju mitt Anna scarpati, tänk er det på Holiday.. Svart häst + svart sadel + detta = kärlek!

Det börjar bli lite enformigt och tråkigt att folk alltid ska slänga på "allting i samma färg" på sina hästar...
Då är det BRA mycket snyggare att matcha till det med smådetaljer istället.
Det ska vara STILRENT men samtidigt lite flashigt och unikt, tycker jag! ;)
Det var nog det jag hade att komma med just nu, godnatttt! ♥
/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0