See my dreams all die.

Precis hemkommen från stallet!
Jag har tränat Fanny och Nalleballe. :) Lite dressyr/bomarbete i ridhuset blev det, maaaasssvis av galopp!! Bådatvå var helt genomsvett efteråt, haha!

Holiday fick vila idag, vet liksom inte riktigt vad jag ska göra med henne när jag inte har någon sadel.. ^^ Jag har ridit barbacka tre gånger varav travat en gång, och det gör jag helst inte om just nu.. Möjligtvis när hon själv har fått lite mer balans och så, haha...


Världens vackraste i vintras

Och GRATTIS till Vendela för det fina resultatet, inte trodde jag detta om Daphne!! ♥
/MAJA

Kommentarer
Postat av: Nora

Tack, gud vad snällt skrivet! :)

2012-06-03 @ 22:17:01
URL: http://equespony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0