Should be crying but i just can't let it show.

Hemma tidigt idag, inte ofta det..!

Idag red jag Holly på hackamore, tillsammans med Fanny. Vi började med att skritta ut en runda och sedan gick vi in i ridhuset. Hon var så jävla stark, jag kunde verkligen inte göra någonting med henne... Så vi red väl där i tio minuter och sedan red vi ut för jag ville verkligen inte bråka med henne.

Hon skötte sig jättebra ute iallafall, pigg och springing. Men det är ju hanterbart ute iallafall. ^^

Borde nog lägga detdär hackamoret på hyllan nu alltså, det går inte komma åt henne längre... Hon blir så himla stark och bara struntar i mig. Inte för att man kan hurra över hur hon går på bett heller, men någonstans får man väl börja... Hon måste ju lära sig.

Randombild på Mickie i vintras

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0